خیاطی ما

خیاطی خیلی خوبه

خیاطی ما

خیاطی خیلی خوبه

با عرض سلام. خیاط که باشی میتونی کارهای خودرا انجام بدی

بایگانی
آخرین مطالب

الگوسازی و برشکاری

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ


این دوره در واقع یک دوره عالی در خیاطی محسوب می شود و شخص پس از گذراندن دوره های نازک دوزی زنانه، دوخت شلوار ، ضخیم دوز، لباس شب و عروس می تواند در آن شرکت کرده و مانند سایر حرفه ها به اخذ گواهینامه با کد بین المللی نائل شود.
مهارت هر شخص در این حرفه بسیار مورد توجه مزون ها و تولیدی های کوچک و بزرگ بوده و علاوه بر درآمد بالا، بازار کار بسیار خوبی را در بر دارد.
در این حرفه هنرجو علاوه بر شناخت ابزار و وسایل لازم مانند انواع چرخ، انواع قیچی برش، میز برش، انواع گیره، چیدمان الگو روی پارچه، آموزش نقاط موازنه در لباس با الگوی سازی و برش مدل های موجود در ژورنال های معمولی و تخصصی آشنا شده و مهارت کافی را پیدا می کند.
در این دوره هنرجو با انتقال پنس ها، ادغام پنس ها، یقه های فانتزی، آستین ها، دراپه ها، گره ها و برشهای انواع پیراهن ها، دامن ها، شلوارها و لباس های شب و عروس، رفع ایرا د های اندامی و مهارت کافی برای برش کلیه مدلها را بدست خواهد آورد.


  • hamed zamani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی